Mittsvenska Ridsportförbundet

Som dom flesta av er vet arbetar jag på Mittsvenska Ridsportförbundet. Den senaste tiden har jag bara haft två mål i mitt liv, det ena har varit den 28 mars och den andra har varit min Islandsresa (som går av stepeln på tisdag).

Den 28 mars arrangerar jag (vi - Mittsvenska Ridsportförbundet) årsmöte och sedan en Ridsportgala på kvällen. Jag är ensam anställd så ni kan ju gissa att det blir ganska intensivt med inbjudningar, anmälningar, bokningar, röstlängder, årsberättelser, motioner, allergier, menyer, nomineringar, priser, diplom och dyl.

När sista pristagaren får sitt pris, folk har beställt sin avec, ja då kan jag gissa att jag kommer att sova gott.

Då skall jag hem och tvätta och packa inför min Islandsresa...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"