Boett

Ulla på Skolgårdens Islandshästar säljer nu Boetts eksem täcken. Kan själv rekommendera deras eksem täcken som dom bästa, både i kvalitée, hållbarhet och passform. Helt oslagbara!

Inte bara eksemtäckena är super utan även deras vintertäcken. Vilken passform, sitter som gjutet. Sällan som dom lägger sig på sidan och börjar glida av. Slitstarka är dom också.

Dyra, kanske man tycker. Men jag har haft mina två vintertäcken i tio år och då är det inte dyrt längre, när hållbarheten är så pass bra.

Mina täcken används dock inte jämt, men hela vinterhalvåret efter ridpassen. Så nog används dom.

Vill även rekommendera Boetts reflexer, även dom superbra.

Idag borde jag nästan ta betalt av Boett, för denna reklam, men nej, jag bjuder på det för att jag fått njuta av deras superprylar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"