Håller tummar och tår för Meyla






I helgen går årets första tävling, i Borlänge, för Meyla och Gummi. Jag håller alla tummar och tår för detta ekipage. Världens finaste Meyla är värd att få visa upp sig från sin finaste sida.

Tölt, femgång och stilpass.

Det blir inte mycket gjort i helgen, när jag varken kan använda tummar eller tår. Skall se om jag kan finna någon hemsida, FB-sida eller något liknande att uppdatera mig på.

Förstår egentligen inte varför jag inte åker ner och tittar. Men är ju väldigt ointresserad av resten av en långdragen tävling i ett kyligt april, så det är anledningen.

Det blir nog skidåkning för mig, om väderprognosen håller det den lovat.


Kommentarer

Spännande! Hoppas det blir fina placeringar.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"