Vilken träningsvecka

Wow vilken träningsvecka. Sex pass på fem dagar. Nu får jag, måste jag, vila hela helgen. 75 pass av 100 avklarade. Tror jag fixar målet innan midsommar.

Idag fick jag ett eget pass med PT Jonas. Så otroligt välbehövligt. Vi jobbade med mina svagheter som bla är mina jumskar och armhävningar. Problemet med jumskarna hör ihop med min onda svanskota. Armhävningar är en följd av en tidigare smärtande, överansträngd, axel som nu är bra men problemet finns kvar i huvudet. Bara att traggla sig förbi spärren och rädslan för smärta.

"Träningsnarkoman", får stoppa mig själv för att hitta vilodagar. Det är häftigt när man kommer till den fasen i träningen.

Idag har jag släppt in Julia till stona och sommarhagen med grönt. Var lite orolig, men helt i onödan,  gick så lugnt till.

Det gröna kommer med rasande fart.

Kommentarer

Wow! Det låter som en underbar fas att vara i! Avis.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd