NH center i Norr

Nu ska ni få höra, jag har anmält mig till kurs eller rättare sagt till en intro dag för att ev gå kurs i framtiden. Den 24 april kommer jag att introduceras i frihetsdressyr. Dagen är för oss som är nyfikna på NH, frihetsdressyr, arbete på långa tyglar, att rida sin häst helt utan utrustning mm.

Introduktionsdagen är också ett måste för att delta på grundkursen med häst i sommar.

Har en duktig tjej i Lit som heter Anneli Thors.  Så jag behöver inte åka långt för detta.

Öppen för allt, nyfiken alltid kan man hitta gobitar överallt ifrån. Det blir något att se fram emot.

Kommentarer

Lotta Fritzén sa…
Även jag ska gå kursen, men i maj. Ser mycket fram emot den och allt nytt som finns att lära. Hälsningar Lotta i Aspås.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"