3 gången gillt

Då har man genomlidit en influensa denna vecka och börjar sakta vackla sig tillbaka till livet. Tredje gången gillt den här vintern som jag är däckad pga hosta, snuva, feber och elände. Efter förra omgången i januari, köpte jag mig en hälsokur. Verkar inte som den gjorde någon nytta. Men nu får det vara nog med eller utan hälsokurer, tycker jag.

Jobbade både måndag och tisdag med värk i kroppen och hosta. Hade en utbildning i tisdags som jag bara inte fick missa och lyckades överleva, sedan var det sängen i onsdags och torsdags. Idag borde jag kanske inte ha gått till jobbet, men sportlov och lite folk på kontoret så ganska lugnt, därmed tillfälle att få undan, och inte så många att smitta. Så snart är denna dag över och nu helg, pust vad skönt.

Är ändå glad att denna influensa behagade sig att komma nu och inte nästa vecka när jag ska iväg på lite semester.

Trevlig och skön helg alla goa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"