Besök




Idag hade vi besök av Jack och Veronica. Jack red Frímann och sedan fick jag sällskap. Jack red Meyla och jag red O'mur, en skritt runda ute, i finvädret. Det var ju min första ridtur på över två veckor. Jack provade Meyla lite på ridplan också och såg ganska nöjd ut ;)

Vi "tanter" stod och suktade efter Jacks fina avslappnade sits. Han är verkligen jätteduktig.


Det var härligt att åter vara tillbaka i sadeln. Tyvärr kände jag av svanskotan lite och undrar nu hur jag ska gå vidare med det...

Ikväll skall vi ut på stan och äta med härliga häst-vänner. Vi tar in på hotell och sedan får vi båda en skön sovmorgon imorgon och avslutar med hotellfrukost. Tack till grannarna som ställer upp som hästvakter.

Njuter av en fin november lördag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"