Bloggen växer...

Har lagt till ytterligare två nya bloggare i listan nedan till vänster.

Tova i Vallbo - skall börja blogga om livet på Per-Ols gården. Tova är känd här i Jämtland som en god hingsthållare.

Gitte - har valacken Neisti, som delade box i Stockholm med min gamla fux valack Róði. Neisti har varit med oss hit till Jämtland, sommaren innan vi flyttade hit, 1998 eller 1999 tror jag det var. Leffe tyckte mycket om att rida Neisti på den tiden. Gitte har även flera Islandshästar att berätta om.

Kommentarer

Gitte sa…
Visst är Nissebus Neisti som jag köpte av Camilla. Han är en pärla. Helt underbar. Numera även inkörd. Pigg, hel och genomärlig. Hoppas att han ska hänga med många år framöver. Tyckte väl att jag kände igen ditt namn. Har pratat med dig om försäkring någon gång tror jag :)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd