Hemma igen

Denna gång var det riktigt skönt att komma hem efter att ha varit en tripp till Stockholm.


Jämtland visade sig från sin bästa sida. Finare väder här än i Stockholm idag. Riktigt härligt att strosa runt i hagarna och titta till alla hästar. Mitt i den fina solnedgången. Kattungen Doris gjorde mig sällskap hela vägen.


Resan ner var jobbig och har mest legat och vilat eller sovit hos min mamma, i helgen. Låg ju sjuk två dagar innan jag for och ville absolut inte missa den inbokade musikalen i Stockholm. Så tog mig ner fast jag inte var på topp. Kryat på mig bra och hemresan var betydligt enklare. Även om jag hostar och snorar fortfarande. Vi får se när jag är tillbaka och kan träna igen t ex.


Musikalen - I ❤ musicals - tog jag mig iväg på med fickorna fulla med snorpapper och halstabletter. Fantastiskt bra var det. Fyra timmar av ljuvlig musik.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"