Wången


I väntan på massagen så lägger jag in lite bilder från vistelsen här på Wången. Vädret är fantastiskt och som vanligt visar sig Alsenbygden från sin bästa sida idag.


Gummi tjatar om att jag skall jobba och både Ómur och jag skall använda våra ben, jag dom två jag har och Ómur dom två han har där bak. Jag tror helt klart Gummi har missat den där raden i kursinbjudan där det stod HUSMORSSEMESTER.


Två ridpass är avklarade, nu väntar massage och sedan bastu före middagen.


Höger galopp satt som en smäck idag. Är så trött på mig själv, när jag hör mig själv säga att det inte går. Det går visst och jag borde vara glad när jag erbjuds hjälp. Det är jag också, men inte förrän efteråt.

Trevlig lördag önskas er alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"