Fina priser!


Meylas och Gummis fina priser från Dilles Istölt, har hamnat här hemma hos oss. Tänk att man kan få priser även på läktarplats, de ni, har alltid sagt att jag är ett läktarproffs, nu är det bevisat ;) Täcket är ett grönt ulltäcke, superfint, kommer att komma väl till använding. Rosetten får en plats bland dom andra rosetterna. Pokalen har jag dock lite svårt att placera, har inga sedan tidigare. Så den blir väldigt ensam och övergiven var jag än gör av den. I fikarummet på Valne gård pryder alla pokaler en hylla och det ser så flott ut. Det är mängden som gör det! Kläckte idén att L skulle göra ett fikarum åt mig som jag kan fylla med pokaler. Men han fnös, vet inte om han fnös åt tanken att bygga eller tanken på att det skulle förbli en pokal och den skulle det inte behövas ett helt fikarum för.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"