Meyla till Gummi

Ikväll kör jag Meyla till Gummi. Nu är det dags för första etappen av hennes träning inför en ny visning i juni. Ifall allt går som det är planerat så kommer hon hem i mitten-slutet av mars för lite "semester".

Alltid jobbigt att lämna ifrån sig häst. Men hon hamnar ju i mycket goda händer. Hon får en fin fortsatt utbildning och det är hon värd.

Ha det så kul Gummi, njut av min pärla ;) Det är få förunnat att få rida en häst som henne, hon är magisk och gör sin ryttare så glad (inte är väl jag kaxig;). I helgen bjöd hon mig på härliga ridturer. Gick så där ljuvligt bra. Tror hon ville visa sig från sin bästa sida, så jag inte skulle glömma bort att hämta hem henne.

Bilden är från 2009, avelsbedömning på Wången.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"