Höj temperaturen


Jag behåller gärna det fina vädret men höjer gärna temperaturen. Nu börjar även jag, som gillar vintern, att vara trött på att frysa om fingrarna. Fingrarna är också det enda problemet. Har bra skor, bra kläder, ser ut som en michellingubbe i största allmänhet. Men fingrarna har jag svårt att hålla varma under ridturerna.


Vi går åter mot helg och jag önskar vi får en fantastisk helg allihopa. Jag vill sitta i en snödriva och lappa sol, dricka varm choklad och njuta av livet.


Jag har anmält mig till Gneistis årsmöte som är nästa vecka, 3 mars, gör det du också!

Kommentarer

Sol sa…
Visst är det vackert, och visst är man tacksam att slippa leriga hästar och blöta marker. Men att behöva frysa så attans. Nej, nu ser vi fram emot våren. Fast bra valuta för förra årets slädinköp har jag fått! Alltid något.
www.nissebus.bloggagratis.se

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"