Orri frá Þúfu


Den 26 mars 2011 skall SIF ha sitt årsmöte.

Det är samma dag som man i Reykjavik kommer att fira Orris 25 års dag. Jubileet sker i samband med en hästvecka som man har för första gången, men troligtvis kommer att bli en tradition framöver.

Tänk man hade en häst som hela huvudsstaden firade på födelsedagen. Det är bara på Island man kan göra något sådant. Lite häftigt tycker jag!

Glória har Orri som morfar, det var därför jag köpte henne. Så jag skall nog också fira Orri på något sätt den dagen. Först en ridtur på Glória och sedan fira med en morotstårta, kanske?! Ja, ja vi får se...

Kommentarer

Irene sa…
Vi får slå ihop oss med firandet. Jag har ett sto som har Orri till farfar. Krya på dig!
Inga-Lill sa…
Jag kan också fira, Askja har Orri som morfar far :D
Lisa sa…
Jag kan också fira för Framtid har Orri som farfars far :)
Joanna sa…
och jag med, har en valack med Orri som farfar.
Inga-Lill sa…
Har du husrum för alla Maarit. Vi verkar bli ett gäng :D
M A Friman sa…
Inga-lill: Lite trångt kanske men självklart finns det plats. Han finns i väldigt många stamtavlor så vi lär bli några stycken.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"