Besökt Hraffa


I helgen har jag besökt Hraffa som är hos Malin. Hon mår prima och får superskötsel av Malin. Eftersom jag fick för många hästar att rida i vinter så fick Malin låna henne över vintern och jag har istället fått hit Malins sto Brana med föl som går med våra ston på lösdrift.

I bakgrunden på bilden ser ni en av Malins lunchboxar som hon använder för att kunna lunchfodra hästarna. Hon är supernöjd med boxarna och det är helt klart en investering som jag skall fundera över nu när jag sett dom i verkligheten. Allt för att underlätta hästhållningen och stilla det dåliga samvetet, när man inte har möjlighet att vara hemma på dagtid och tiden mellan fodringarna tenderar att bli en aning för lång.

Malins lunchbox är inköpt hos Hästtema.se. Finns både för batteri- och nätdrift.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"