Fler bloggare

Söker man på hästbloggar så finner man inte så jättemånga, speciellt inte om man söker på Islandshäst. Men dom finns där ute, men dom har sällan sökvägar inlagda så man finner dom inte så lätt via t ex Google.

Men i min lista lite längre ner har jag lagt till några som jag brukar vara in på regelbundet.

Christina Rhodin-Alm och hennes man Ove har vi varit till Island med två gånger. Dom håller till utanför Kalmar och har tidigare varit på Gotland. Håller på med avel i liten skala.

Birgitta Ibert och jag tillhörde samma klubb, Stormur, när jag bodde i Stockholm. Vi har gått några kurser tillsammans och träffats på det viset. Hon håller på med avel och har bl a hingsten Ísar frá Keldudal.

Camilla Gaude sitter tillsammans med mig i Svenska Islandshästförbundets avelsutskott. Hon och hennes mamma håller på med avel hemma på deras gård.

Det var dom nyinsatta för denna gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd