En sån där dag...



Vissa dagar hinner man massor medan andra får man inte till något.

Motionerat alla tre hästarna. Hämtat lite granris så dom ska ha lite att tugga på.



Idag har jag tvättat täcken, vojlockar och mattan i sadelkammaren. Imorgon tänkte jag dammsuga golvet och skura.



Vi har bytt stolp i valackernas hage. Dom gick hårt åt hagen förra vintern då det var så mycket snö. Dom tuggade på nästan alla stolpar. Nu är do utbytta.

Ser snyggt ut igen.



Mockat alla ridhästhagar, tre stycken. Även plockar sten. Det är faschinerande vad mycket sten det kommer upp. En hel skottkärra fick jag från bara stonas hage. Imorgon ska jag ta sten i valackhagen.



Imorgon ska jag chippa och id-kontrollera fölen innan dom åker härifrån.

Hingstarna åker troligtvis på onsdag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd