Kort tränings karriär

Meyla mumsar frukost i vårsolen
Min tränings karriär i löpning blev kortvarig. Hos kiropraktorn igår fick jag totalförbud till löpning. Får promenera eller simma. Jihaa hur mycket kondis får man av det då?! Men får plocka fram stavarna och ut och gå istället. Dont ever give up...

Har, för länge sedan, för att hålla modet uppe anmält mig till en ridkurs, passkurs, som går över sommaren, med start 15 juni. Sista anmälningsdag är 5 maj, om två veckor, och börjar sakta inse att inte ens den ska jag lyckas vara med på. Men har inte avbokat min plats ännu. Har två veckor på mig...

Idag hade vi en fantastiskt fin morgon, vår i luften, äntligen!

Spanar efter brunst hos Meyla så jag får göra ett baktprov, ett måste, innan hon får åka ner till Divar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd