Jobb helg blev ledig helg

Hade lite Agria jobb inbokat till helgen som blev inställt i sista minuten. Så nu blev helgen helt ledig istället. Så härligt.

Det blir Agria två dagar i veckan istället, så jag får min dos då.

Finns det något värre än att laga hagar på vintern. Stolpar går ju inte alls, marken är för hård. Men började denna lördag med att byta lite stängseltråd. Det hade gått av på två olika ställen. Så  jä..a kallt om fingrarna.

I torsdags startade vi ett gympapass här i byn. 20 tjejer kom och vi har fått hit en helt fantastisk ledare från Lit. Skulle kunna ge en miljon för hennes kropp. Därför är det bara att tiga och lida idag när kroppen värker. Helt klart har jag tappat massor med muskler eftersom jag inte ridit på fyra månader. För det är faktiskt den slappa baken och insidan av låren som värker mest.

Vi har super fint vinterväder just nu. Motionera Már och Ómur står på schemat och sedan lite skidor, tror jag, om jag hinner innan mörkret. Bara ut och njut...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd