Kurshelg

Hoppas ni haft en skön julhelg?! Det har vi och vi fortsätter njuta av ledighet.  Ikväll lastar jag O'mur i transporten och åker till Valne. Det blir en kurshelg för Gummi.  Skall bli roligt. Det var länge sedan jag red för Gummi pga dom två kurserna i höst för Eyjolfur. Dom var dyr så jag valde att avstå allt annat. Men nu så är jag laddad igen. Har även en helgkurs inbokad i februari och några endagarskurser framöver så det blir bra uppföljning under vårvintern.

Till kursen har vi blivit tillsagda att ta med badkläder och toppluva = badbalja. Det ingår även massage. Jag säger bara det, vilken kurshelg!

 Hoppas bara det går bra att köra transport i denna halka?! 


Bjuder på en bild på vackraste Meyla. Tror hon stormtrivs med sin ledighet. Är så fin i hullet och pälsen är så härligt tjock. Jag längtar faktiskt till sommaren, av en enda anledning. Men, men en sak åt gången. Tids nog...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"