Passkungen

SIFs blogg har länge varit helt död. Av någon konstig anledning kikade jag ändå in där idag och såg att där skall "gäst"bloggas av Johanna Elgholm och passkungen Gummi Einarsson.

Blir kul att följa dessa två under våren.

Vill du också göra det, kika här >>>

Har förresten anmält mig till vårens passkurs för Gummi, via Gneisti. Gick en liknande kurs för några år sedan, då med häst, tror det var med Gígja. Nu har jag anmält mig som fotfolk dvs utan häst, teoretiskt.

Kan ju bli ett bra komplement till Gummis bloggande om passridning på SIFs blogg :)


Bilden är lånad från G Einarssons hemsida.

Kommentarer

RackarTuss sa…
Hej!

När jag var ung red jag och var på ridläger men sedan rann det som ut i sanden.
Härligt att se de fina bilderna.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"