Gneistis vintertölt

Imorgon är det dags för Gneistis vintertölt på Wången. Självklart skall jag dit och titta. Första start kl 12.00 och sedan är det blåbär- och hallon, barn, ungdom, senior ute på banan fram till ca 16.00.

Själv deltog jag med Gígja på den första vintertölten som Gneisti arrangerade, kan det ha varit 2005?! Tiden går fort. Sedan hände något och jag la min "tävlingskarriär" på hyllan. Vissa utvecklas i sin ridning andra går bakåt, kan inte ens kalla mig skogsmulle längre, men är dock förste mockare och förste utfodrare. Å, trivs med det!

Men det skall bli kul att titta.

Kommentarer

Inga-Lill sa…
Huvudsaken är att man trivs och njuter av sitt hästliv. Kan villigt erkänna att jag kan tycka att det är ganska kul att mocka ;-)
Tova sa…
Hihi Maarit,kul hur du beskriver din tävlingskarriär! Känner igen mig själv, även om jag inte ens har haft något som kan kallas tävlingskarriär på islandshäst.

Kram
M A Friman sa…
Tova, det har ju inte jag heller, satte därför in ordet inom situationstecken (hur i hela friden stavas det ordet nu då?).

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"