Avelsmöte på Stjärnhov

Idag åker jag ner till Stjärnhov, Solbacka sport & konferens. SIF och avelsutskottet (som jag sitter med i) arrangerar avelsmöte med clinic och föreläsningar.

Clinicen handlar om föl- och unghästmönsring. Bland föreläsarna finns Sussie och Nils Lund Lindberg, från Skaneyland, veterinär Kerstin Darenius och Eysteinn Leifsson från Island.

Det blir middag, dans, en massa prisutdelningar och trevlig samvaro.

Rapporterar efter helgen eller kanske redan i helgen, ifall jag orkar bära med mig datorn. Den som lever får se!

Kommentarer

Anonym sa…
Ha en trevlig helg. Önskar jag också kunde vara där...
Ulla sa…
Här e en till som önskar jag va där! Blir spännande att höra vad som avhandlades. ha så kul! kram

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"