Meyla ❤️



Eftersom det enbart är två ungston kvar på bete och dom åker i helgen. Så stängde jag idag nedre delen av hagen.

Blev sittande hos Meyla en stund. Det var en så otroligt fin och fridfull höstdag, eftermiddag, idag.

Det går inte en enda dag utan att jag saknar henne. Blir ju ständigt påmind via Stáli. En puss till Stáli på morgonen och en till hans mor. Likaså på kvällen. Tänker på henne när jag borstar hans man eller när jag rider honom.Jämt och ständigt.

Letar lite försiktigt efter ett nytt sto. Men kan inte säga att det går bra. Jämför och min ekonomi tillåter inte att köpa det jag egentligen vill ha.



Kommentarer

Anonym sa…
Så är sorgen - i början bor den i hela huset, vartefter tiden går så lämnar den fler och fler rum.
Men sorgen kommer alltid att finnas kvar där, men till slut bor den kanske bara i en ask.
Styrkekramar!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"