Februari träning

Någon har flätat Meyla, en annan beundrare kanske?!

Igår var det åter träningsdag hos Valne rid- och rehab. Med mig hade jag Júni. Det har blivit väldigt lite tränat den senaste tiden pga sjukdom. Inom en månad har jag hunnit med både influensa, magsjuka och förkylning. Men lite träning har vi fått till ändå.

Men lite deppig var jag ändå när vi for, för just nu känns det som om vi är på väg ner i en svacka igen efter att ha haft en topp under dec-jan. Men skönt att åka till Gummi då och lösa upp knutarna. Träningen gick jättebra även om övningen i sig kändes lite lustig.

Hemläxa och nästa kurs 17 mars. Så bra med regelbunden återkoppling. Inte så mycket elände man hinner ställa till mellan gångerna.
En road Gudmundur Einarsson

Det bästa är ändå att få pussa lite på mina andra två, Meyla och Stáli.
Júni i väntan på vårt pass

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"