Gneisti open



Idag är sista anmälningsdag till Gneisti Open på Wången. Men jag är inte ett dugg sugen. Har försökt att peppa mig själv eller att åtminstone anmäla mig när det erbjuds tävling så nära. Men nej, lusten lyser med sin frånvaro.

Domarna är alltid dom samma och det är helt enkelt skittrist. Man vet vad man får redan på förhand. Jag vet vilka som tycker om, det jag och min häst visar, och vilka som inte tycker om, det vi visar.

Ordmängden i kommentarerna är inte så många heller.

Jag rider antagligen exakt lika, år från år, så sluta gnäll!

Hade någon varit anmäld till passgrenarna så hade jag kanske kunnat tänka mig. Men det var ingen annan, när jag tittade.

Jag stannar hemma i skogen. Trivs ganska bra där. Kan ge mig själv poäng och kommentarer och tar inte betalt heller, haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"