💯 av 💯

I onsdags morse, pĂ„ semestern pĂ„ RĂŒgen, körde jag mitt 100:e pass av 100. Mitt mĂ„l att trĂ€na minst 100 pass mellan nyĂ„rsdagen och midsommar Ă€r uppnĂ„tt. Även om det vid tvĂ„ tillfĂ€llen, under vĂ„rvintern, har verkat som om jag inte ska klara det, pga sjukdom/skador, sĂ„ har jag spurtat in i det sista och fixat det. SĂ„ nöjd!

TÀnker köra samma utmaning under hösten, 100 pass mellan midsommar och nyÄr. Den blir tuffare, dÄ dagarna blir mörkare tidigare och tidigare. VÀdret blir ruskigare och ruskigare. Det gÀller att trÀna mycket under sommaren, sÄ man har tillgodo dom riktigt ruskiga höstkvÀllarna.

Det blir tufft, det krÀvs 4 pass i veckan och dÄ har man jul och nyÄrsveckan tillgodo dvs endast tvÄ veckor till ev sjukdom/skador. Men med fem-sex pass i veckan under sommaren, sÄ har man lite bÀttre förutsÀttningar i höst.

HĂ€ng med, vet jag :)

Passen skall vara minst 30 minuter och pulshöjande!

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

HÀstens skÄl

RĂ„d efter kastrering av hingst

"Lotagen-trÀsket"