Avelsbedömning på Wången

Idag och imorgon är det avelsbedömning på Wången.

På något konstigt vis har jag missat att dom bytt dagar. Varit helt inställd på fredag-lördag, flyttat min arbetsfria dag till fredag. Men förra helgen fick jag reda på att det var ändrat till torsdag-fredag, ändringen är gjord sedan länge, men gått mig förbi. Med så kort varsel var det omöjligt att få ledigt även torsdag. Så nu blir det enbart öppen bedömning för mig, i morgon. Men L blir glad, det är ju hans födelsedag.

Kanske om allt går bra med medicinering av Meyla och ingen fölning så hinner jag dit någon timme ikväll. Det håller ju på till 19.30.

Lycka till alla vänner som har hästar till bedömning. Följer er på nätet med spänning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"