Laddar för kurs...

eller är det jul jag laddar för?! Känns som om vi (jag och hästarna) vilar oss i form. Alla fyra är igång, men alla fyra rids alldeles för lite. Det är så mycket annat som skall hinnas med så här inför jul.

Känns lite stressigt att rida hästarna så lite som jag gör och sedan åka på kurs den 30 december (10 dagar kvar). Ser dock fram emot kursen. Men är lite anti att ev inte kunna få ut det man vill och behöver för att man inte är förberedd. Men jag får ta det som det är, mitt mål har ju varit att vara igång med hästarna till Einar Öder och Olil Amble kommer.

Nattliga ritter är det vi sysslar med just nu. Ganska härligt i den "milda" vinterkylan, med mycket snö, för nu är det faktiskt mycket snö. Ska bli skönt med lite ledigt så man hinner rida i dagsljus. Bara vi klarar av julafton, så infaller den långa ledigheten :) Ledig två veckor!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"