Tävlingsdags




Har anmält mig till Gneisti Open med Ómur, T3 (tölt) och PP1 (stilpass). Kommer dock att avstå från PP1 då den ligger alldeles innan T3:an. Då blir det inget bra upplägg för mig och Ómur inför T3, då vårt största problem är just passtakten, så vi avstår PP1 (denna gång).

Boxen på Wången är mockad och klar, höet finns på plats, packningen är klar - samma som från kursen. Som tillägg blev det bara att finna passet, nummerlappar och licensen. Licensen var inga problem, den nybetalda låg så fint i brevlådan när jag kom hem.

Men passet - som jag letat?! Till slut kom jag på, det var ju Gummi som tävlade Ómur i våras och efter ett telefonsamtal så var det återfunnet.

Nummerlappar behöver jag dock köpa nya, men är faktiskt inte säker på att dom behövs längre?!

Helt otroligt - jag tycker faktsikt att det ska bli kul att tävla - ovanligt!

Imorgon jobba och sedan fara hem hämta Ómur och sedan till Wången.

Det fina fotot på Ómur är fotograferat av Ulrika Forsstedt, på Krafturs nationella i våras.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"