Dagens flopp


Jag floppade i T1 uttagningen idag med att ta flera hundra bilder med fel inställning på kameran. Det är inte lätt att fota när det växlar mellan ösregn, moln och strålande solsken. Så kan det gå och det är trist när man vill fota dem som inte kommer till final. Dom som kommer till final har man ju en chans till på...



Mitt favoritsto, Blæja från Skaney, gjorde en super fin uppvisning. Men den där förbaskade galoppen kom på besök i sista momentet ökat tempo tölt och det drog ner poängen så pass mycket så det inte blev någon final. Är lite smått kär i det stoet!!!



Pga förmiddagens enorma regn så svek idag publiken...

Men eftersom jag är fotografen så förstår ni att jag var på plats och är superglad att jag offrade dom där extra kronorna för att få tak över min läktarplats.

Hälsningar från St Radegund!

Kommentarer

Sophia sa…
Du kan rädda extremt mycket bilder om du tar alla bilder i nef format och sedan redigerar i ett bildbehandlingsprogram! =)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"