Gneistis kvaltävling

Idag är det kval tävling på Wången. Det är första gången Gneisti arrangerar en kval tävling en vardag kväll/eftermiddag.

Idén är super tycker jag. Men jag tror att intresset varit lite svalt, jämfört med för några år sedan då intresset för kvaltävling var enormt. Jag minns ett år då jag anmälde mig men inte fick vara med för att det var för många. Nu var det istället frågan om ifall det skulle bli något för det var så få anmälda. Men jag tror att det kom till en hel del sista dagarna.

Men lycka till alla som skall vara med, hoppas ni når era mål.

Jag skall dit och titta. Ómur gör ju sin tävlingsdebut ikväll. Jag håller speciellt tummarna för detta ekipage i femgången!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"