Wången idag - lördag


Regn, rusk, åska och svarta moln.

Missade alla hästar pga för mycket fika och för lite läktare. Vem ville lämna fika tältet när vädret bara var skit utanför.

Såg speedpassen, Gummi segrade som väntat men han fick lite motstånd av den unga norska killen Robin på sin Skorri.

Var kvar till näst sista finalen för jag ville se Hjaltis Grædir och Gummis Galdur, men dom fräcka små liven hade styrkit sig. Fast jag klandrar dem inte för det skulle jag också ha gjort i det vädret som rådde.

Missade även vackra Segull, som jag alltid ser fram emot att se på banan. Han är vacker som få.

Bilden har jag "knyckt" från Segulls hemsida www.offneislandshastar.se

Kommentarer

Anonym sa…
Du får så gärna "låna" bilder om du vill. Hälsningar Monica

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"