Norrländska mästerskapen


Den nationella tävlingen körde igång i morse på Wången. Jag hade varken ork eller lust att närvara idag, men imorgon bär det av för att åter titta på lite hästar.

Saknar super stjärnan i startlistorna i år. Minns hur flott han var Jarl frá Miðkrika när han entrade Wången banan förra året. Jag tror han hänger kvar på min näthinna resten av mitt liv.

Vill önska alla Gneisti-iter lycka till!

Bilden ovan är från Norrländska förra året på Wången. Med Stian i sadeln. Vackert!

Kommentarer

Anna sa…
Hej Maarit och tack för din kommentar på min blogg - Jag har kommit hem från Island och är helt frälst. Har redan börjat planera nästa resa... :) Vilket underbart land och vilka fantastiska djur! :)

Må så gott! /Anna
http://www.earthkeepsonmoving.blogspot.com/

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"