Tänker blogga, men...



Har tänkt i flera dagar att jag vill uppdatera bloggen och hemsidan med allt som händer hos oss. Men tiden flyger...

Tänkte att semester hemma ska bli skönt i år, men börjar inse att det är jättejobbigt.

Idag har jag inte gjort något eller rättare sagt inte hunnit det jag tänkt.

Började morgonen som vanligt, utsläpp och mockning. Därefter hämtade jag spån, spånade tre vindskydd och bar in resterande spånbalar. Testade ett sto för Stáli men hon var inte brunstig. Betesputsade två hagar och lite vägar till och från. Utökade Stális beteshage. Flyttat 5 hästar som bara betar kortare stunder. Mockade Stális hage. Målade fönsterfoder, han med tre fönster. Förutom det visiterat 19 hästar. Ringt hovslagaren och pratat med några Agriakunder. Vattnat blommor i trädgården, ätit både frukost, lunch och middag, med allt vad det innebär. Hjälpt sambon lasta på tre oljefat, men han fick inte sällskap till deponin. Tränat, idag ett smidighetspass.

Imorgon börjar jag med att köra Sandrós till Överbyn stuteri för ultraljud. Sedan får vi se vad mer jag hinner med...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd