Grr...



Sitter aldrig vid datorn och min app i mobilen, för att uppdatera bloggen, har slutat att fungera. Detta ställer till det, det blir ju aldrig uppdaterat här pga det.

I helgen var vi åter till Valne gård på kurs. Det är verkligen en berg-och-dal-bana med Lilleman. Han glimtar till och sedan dalar vi igen. Upp och ner, ut och in, sliter mitt hår. Jag är inte den som tror att prylar löser problem, men nu har jag faktiskt beställt ett nytt träns som jag tror kan underlätta. Om inte annat så får han ett eget och kanske blir han lite glad då :) då han slipper ärva efter dom andra.

Det var tävling på Wången i lördags, GK tävling. Som jag längtat efter det i alla år. Nu när jag inte hade någon att tävla GK med så satte dom in en sådan och kommer att ha en till. Så typiskt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"