Lycka till Meyla och Gummi

💕
Gummi och Meyla 6 maj 2018

SÀsongens första tÀvling nÀrmar sig. Börjar idag pÄ Romme, utanför BorlÀnge. Meyla och Gummi Àr pÄ plats och vi önskar dem stort lycka till! Skulle jag inte jobba i helgen, skulle jag Äka ner och titta. Men jag fÄr lugna mig till nÀsta tÀvling istÀllet, som blir pÄ WÄngen.

En fin trÀningssÀsong ligger bakom dem och jag tror att det kommer gÄ jÀttefint. Allt kan hÀnda, speciellt med ett sto med mycket vilja och ego. Men Àr hon pÄ bra humör och inte stressar upp sig för mycket kommer det gÄ galant. Hon Àr magisk och lyckas hon visa upp det sÄ Àr hon enorm.

UrsĂ€kta bildkvalitĂ©n, alla bilder Ă€r tagna med en mobil. Bilderna Ă€r tagna i Valnes fina nya ridhus förra helgen.


Vinterns trÀning sitter fint pÄ Meyla, hon Àr mycket starkare i Är. Gummi tÀvlade nÄgra tÀvlingar förra sÀsongen, men dÄ fanns inte styrkan Ànnu. Men i Är Àr hon starkare och det skall bli kul att se vad dom kan prestera tillsammans. HÄller alla tummar och tÄr i helgen.




Mitt finaste lyckopiller
Meyla frÄn Jemthagen


Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

HÀstens skÄl

RĂ„d efter kastrering av hingst

"Lotagen-trÀsket"