Bra helg!

Bra helg då jag hunnit med att motionera alla ridhästar, båda dagarna, ridit tre hästar per dag. Det bästa av allt inge ondare i svanskotan av det.

Var dessutom på långtur med Ómur idag. Till Gälsåberget på andra sidan dalen. Som namnet avslöjar, ett berg dvs mycket uppför och sedan mycket nerför. En lång tur blev det.

Dessutom motionerat mig själv. Igår var jag ute och sprang intervaller, frivilligt, i en uppförsbacke. Grymt jobbigt, men så sjukt nöjd med mig själv efteråt. Idag fick jag vila från träning eftersom jag tränade även i fredags och planerar att träna både måndag, tisdag, onsdag och fredag i veckan.

Ridkurs på lördag. För den nyblivna (mångfaldiga) guldmedaljören från årets SM, Gummi. Ska bli kul. Känns som länge sedan sist, bara för att jag missade i juni. Höstens kurser är inbokade och jag har anmält mig.

Vill ni veta något mer, 4 arbetsdagar till SEMESTER!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd