2:a semesterveckan

Sista dagen på 2:a semesterveckan bjöd på helt underbart väder. Vi tog en heldag på stranden. Båda älskar att sola och bada så det blev en kanondag.





Har haft besök av min mamma under 2:a veckan. Varit en dag till Storulvån och en dag till Ottsjö/Trillevallen. L sprang ett fjällmaraton på 2,7 mil. Jag var publik. Är glad om jag lyckas ta mig ut på någon långsam joggingtur på 5 km ibland då och då.

Har hållit igång Ómur men inte dom andra hästarna. Den här 3:e veckan är tänkt att vi skall vara hemma och fixa, måla, laga och göra annat nyttigt hemma på gården. Så nu ska jag även igång med Julia, Júni och Már igen.

Nu ut och såga plank till taket i sadelkammaren. När dom är sågade ska jag grundmåla dom innan dom sätts upp.

Vecka 4 av semestern är det VM. Ska vi dit eller inte???

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"