Trevlig helg

Denna fina skimmel flyttar inom kort hem till mig. En liten julklapp från "tomten" Gun.

Otroligt fin, visst är hon duktig. Hon har gjort flera sånna finna hästar. Vilken otroligt fin gåva att få. Är så glad över denna, enda, skimmeln på gården. Hon har döpt honom till Hrimnir från Offerdalen. Tidigare hade vi en unghingst på besök på somrarna som var skimmel och heter Hrimnir.

I helgen blir det ridning i dagsljus och för varje dag får vi lite mer snö. Underlaget blir bara bättre och bättre. Gillar!

Det blir mycket julpyssel i helgen :)
Trevlig helg alla goa därute i sybervärlden...

Kommentarer

Anonym sa…
Jättefin!
Kan dom beställas?
Skulle gärna ge bort i julklapp.
Snällt om du svarar.
Vill också berömma din fina uppdaterde blogg som jag besöker ofta.
Hej från Sandra
Gun sa…
Hej Sandra. Det är jag som gör hästarna. Du kan inboxa mig på fb:
http://www.facebook.com/gun.sjostrom?ref=tn_tnmn lr maila mig på: pemblan@gmail.com =)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"