Decemberkurs


Idag var det åter träning på Valne gård för Gummi. Lyxigare än så här kan det inte bli! Nu står ridhuset på plats och vi får rida inomhus, lyx! Ridhuset är så ljust och fint. Lite avis är jag...

Kaffe, glögg, fika, god mat och fina hästar och ryttare. Så trevligt. Längtar redan till januari men innan dess två veckor ledigt över jul och nyår. Ska bli så skönt att kunna rida i dagsljus.

Träningen idag gick bra. Fokuserad, koncentrerad, inget flams, det ger resultat. Kvalitet före kvantitet, jag har inte ridit mycket sedan sist men jag har tränat och planerat.



Pussade åter på Meyla och Stáli. Vilka underbart fina hästar jag har, haha.

Väl hemma, skottade jag snö tills svetten droppa, efter det en kort joggingtur och avslutade med bastu. Vilken dag!

Trevlig 2:a advent.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"