November - I Love you


Vår vackra utsikt

Magiskt väder och det är bara november. Jag är lyrisk över att vintern börjar så här bra. I torsdags kväll fick vi så pass "mycket" snö så nu är alla hårda grusvägar perfekta att rida på. 

Stina på sin Freydís

Stina och jag tog på förmiddagen en lite längre tur där fokus var tölt, kort tempo tölt, för mig och Ómur. Ómur gick jättebra. Han trivs verkligen med vinterunderlag (och jag med). Måste ändra stiglädrena nu när man har mer kläder på sig. Kommer inte åt på samma vis.

Solen strålade från en klarblå himmel och vi fick julfeeling. Kikade efter årets julgranar och kommande julgranar. Haha...

Efter lunch tog vi en lite kortare tur. Stina barbacka och jag och Júlia tog vår första galopp ute på landsväg - roliga framsteg.

Ómur och jag kikar efter julgranar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd