En liten rutt på några mil



Laddar och har lite ågren, ganska mycket faktiskt.

När solen äntligen kommit på besök så ska jag sätta mig i bilen för att sitta och köra i två dagar.

Tidigt imorgon far jag ner till Stockholm. Har fått tid för röntgen av min svanskota. Bra då kanske det äntligen kan bli ett slut på denna smärta.

Redan imorgon kväll far jag vidare till Lindköping. På onsdag morgon far jag tidigt från Stenholmen. Med mig har jag Meyla hem. Tyvärr inte dräktig och det känns ganska bittert. 

Laddat bilen med ljudböcker. Det här blir toppen. Det är ju ändå guldklimpen jag ska hämta.

Hoppas jag får lite sol på min soltörstande kropp på torsdag igen. Då är höskörden i full gång här på byn. Så jag håller alla tummar och tår att vädret håller i sig.

Kommentarer

Inga-Lill sa…
Vad tråkigt att hon inte blivit dräktig. Det positiva är väl att du får njuta av henne som ridhäst ett helt år till. Kör försiktig!
Joanna sa…
Åh vad tråkigt! Men håller med ovanstående att du får njuta av henne från ryggen ett år till :)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"