Årsmöte

Jobbet kallade och jag skulle ro hem Mittsvenska Ridsportförbundets årsmöte med allt vad det innebär, i Sundsvall, på en lördag. Röstkorten kom inte till användning, alla förslag godkändes utan diskussioner. Lunch och fika flöt på enligt plan. Ja, det värsta jobbet är ju faktiskt inte under årsmötet utan innan. Under årsmötet skall allt bara klaffa.

Valberedningens förslag gick igenom så jag fick ganska många nya i styrelsen, dvs nya arbetsgivare. Endast tjejer, vilket jag faktiskt inte uppskattar, men så är läget. Gilla eller försvinna... Alla utom en är yngre än mig, betyder detta att man verkligen börjar bli gammal.

Det delades ut förtjänstmedaljer och det är alltid kul, att uppmärksamma goda insatser. Dom som belönades denna gång är två personer som jag verkligen tycker är värda detta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"