Gneistis vintertölt


Idag har jag varit på Wången och tittat på Gneistis vintertölt, 67 deltagare var anmälda. Mesta anledningen till att jag for dit, var att Cecilia bad mig om hjälp med att skjutsa henne dit. Hon skulle tävla, våran gamla Frida, för första gången.
Cecilia och hennes familj köpte Frida från oss för några år sedan. Dom har sedan tagit ett föl efter henne och nu har Cecilia börjat sätta igång Frida igen och ville ut och prova en liten tävling. Allt gick jättebra för Cecilia och Frida. Dom båda skötte sig alldeles utmärkt.

Ovan har jag lagt in en bild på Hrimbakur och Hjalti tagen idag på Wången. När jag hinner skall jag lägga ut fler bilder i vårat album. Men det får vänta ett tag, hinner inte ikväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"