Krafturs tävlingar

Grann klubben Krafturs tävlingar i helgen har blivit inställda. Jag hade tänkt åka dit och titta på "vårens" första tävlingsekipage. Men men...

Trist för denna helg var det inplanerat Jan Persson kurs också, vilket jag avstod för att jag ville åka till Kraftur. Jan Persson kursen blev inställd pga för få deltagare. Sedan är det också hingstfestival på Strömsholm, vilket jag avstod och nu är biljetterna slutsålda.

Mycket roligt som man valt bort för att åka till Timrå och titta på tävlingar och nu blir det hemmaplan som gäller istället. Skall ägna mig åt skit mockning i hagarna ifall vädret tillåter.

Skall även grubbla lite över min framtid i SIF i helgen...

Men hur som så ska det bli himla skönt med helg!

Kommentarer

Joanna sa…
Ja det är typiskt, men jag ser det som en bonushelg då jag hinner lite som annars hade fått vänta ...

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"