Vintertölt

I morgon är det vintertölt på Wången, med över hundra anmälda. Jag är glad att jag inte är med, vilken evighetslång dag det kommer att bli. Icke tävlande får ju åka hem när man vill. Hoppas på bra väder, så man kan sitta och sola lite i en snödriva och njuta av duktiga ekipage, dricka kaffe och bara må gott. Då kanske man orkar hela dagen.

Hinner jag så skall jag stanna till i Valne och hälsa på våra hästar Meyla, Ómur och Már. Saknar dem något helt otroligt mycket.

Bilden är på mig och fantastiska Hraffa, med Thóra i bakgrunden. Fotograf är Thomas Degerström.

Kommentarer

Ulla sa…
Va fin bild!
Jag kommer tyvärr inte på vintertölten. Ha en bra dag och hälsa alla jag känner! Jag håller tummarna för fint väder för er.
kram/Ulla

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"