3 gradigt halt

Var tejpad för några veckor sedan för att jag hade ont i en hälsena. Glad förra veckan hos sjukgymnasten då jag kunde säga att hälsenan var bättre.

I helgen tog jag en joggingtur ena dagen och en skogspromenad andra dagen. Gissa om jag var förvånad när jag vaknade med en ond fot igår. Hade tid hos sjukgymnasten igår, som fick titta både på foten och svanskotan, konstaterade att jag var svullen, överansträngd och "stukat" foten?

Borde man inte märka om man stukar foten? Överansträngning på utsidan av foten med svullen fotknöl och fotvalv, kul. Ge mig lite mer, jag kan ta allt på en gång när jag ändå håller på.

Halt och lytt, skulle ha gått till slakt om jag vore häst. Ingen hästägare hade stått ut så här länge att behandla och behandla sin häst. Tur jag har försäkring, på mig själv!

Less...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"