Mockning på schemat



Nu sliter jag med att mocka hagarna. Det är relativt lätt mockat för tillfället då det är så torrt, men ack så trist. Den där mockningsmaskinen som jag drömt om i så många år, har fortfarande inte dykt upp i mitt liv. Men försöker intala mig själv, jag blir stark, jag blir stark, jag blir stark. Men den negativa hjärnhalvan gör om den ramsan till jag blir sliten, jag blir sliten, jag blir sliten.

Funderar på att besöka biblioteket, jäklar vad bra att lyssna på en bok medans man gör detta. Någon som vet om man kan beställa hem böcker till Iphonen? Det vore ju ännu bättre. Då slapp jag ödsla tid på ett biblioteksbesök.

Idag blev jag klar med Ómurs hage. Tänk om stona vore lika renliga som hingstarna, vad lättsamt det skulle vara då. Tre fyra högar har han gjort, i för sig super stora högar, men ändå redan färdiga högar. Det tackar jag honom för ;)

Kommentarer

Åh, vad jag förstår dig! Samma här, ett evigt mockande med en mockningsmaskin i onåbart dröm-avstånd. Fyra lösdriftsston lyckas verkligen sprida gödsel överallt! Men det är sant att man blir stark.

Min man har laddat hem talbok till sin iPhone, men jag vet inte hur eller vart. Otekniska jag kör med gammal telefon som egentligen är en skitbra kamera som man i bästa fall kan sms:a med och ibland även genomföra telefonsamtal=/

Själv njuter jag av tranors och koltrastars sång medan jag mockar:)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"