Hästgård till salu!



Det är nu jag önskar att jag hade minst fem barn. Har hittat hästgården, från 1836, som stämmer in på alla mina önskemål. Problemet är bara hur L och jag skall fylla 10 rum och kök???

En vän till mig skall flytta tillbaka till Göteborg och därför ligger nu hennes gård till försäljning på Hemnet. Gården är godkänd som Säker hästgård hos LRF/Agria och LF.

12 hk med 10 hk betesmark, stall med 5 boxar, varmvatten och tvättmaskin i stallet, färdiga vindskydd. Bakugn i bryggstugan, varsin walk-in closet, sex kakelugnar och huset är renoverat med smak och känsla under dom senaste 10 åren. 1,5 mil till Wångens ridhus.

Fantastisk utsikt över fjäll och sjö.

Tror jag far på visningen och skaffar mig ett litet fotbollslag att fylla huset med. Kolla in mer info och bilder på Hemnet. Kanske blir det du som flyttar in...

Kommentarer

Annica sa…
Otroligt fint :)
Anita J sa…
Vilket drömhus!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"